Krossa dif lions!

Idag gäller bara en sak. KROSSA dif lions!
Jag tror helt ärligt att AIK har stora chanser till seger idag, trots en på papperet sämre och mer orutinerad trupp. Vi har ingen som helst press på oss, dif däremot är rejält pressade att vinna, framförallt efter den senaste förnedringen.
Bara man tänker tillbaka på förra matchen blir man sjukt taggad. Globen kokade och AIK dominerade både på plan och läktaren.
Biljetter finns fortfarande kvar till AIKs B-sektion, alla intäkter därifrån går till AIK, trots att dif är arrangemangsansvariga så tveka inte på att gå! På ticnet.se hittar du biljetterna.
Blev ett sjukt kort inlägg, men med tanke på hur dålig jag är på hockey blir det nog bäst som jag avrundar här.
Vi ses i Globen ikväll!

***

För övrigt behöver jag tips på vad jag kan skriva om. Nu är fotbollssäsongen snart slut, och jag är för dålig på hockey för att göra några djupare analyser. Alltså, kom med tips via mail ([email protected]) eller i kommentarsfältet. Det kan röra sig om reportage, skriva om en viss spelare, tränare, arenafrågan ja vad som helst. Tips uppskattas sjukt mycket!

***

KROSSA lillebror!




Från senaste derbyt. Båda bilderna från Jesper Zerman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0