Hockeykrigarna krossar Frölunda!

Hela AIK osar vinnarmentalitet just nu. Bortamatchen mot Brynäs i hockeyn vanns med 3-0, hemma mot Linköping med 2-1, fotbollen mot Elfsborg med 2-0 och idag förkrossande 5-2 mot Frölunda.
Det är jävligt skönt när positiva saker händer kring AIK, inte varit särskilt mycket av den varan i år.
Återigen ger jag mig inte in på någon analys av hockeyn, men man kan konstatera att vi ligger 7a i tabellen (slutspelsplats) en placering före dif lions som dock har en mindre spelad.
4083 på plats idag, visserligen bättre än senast men jag hoppas att fler tar sig till hovet i framtiden, fan så värda spelarna är att bli stöttade till max.
Stämningen på hovet var återigen bra och vi i klacken gör ett bra jobb tycker jag.
Nog om hockeyn, lite fotboll nu...

En kompis som är gårdare var på Bp-Malmö idag och berättade att Alex Miller var på plats. Måste inte betyda något, men samtidigt måste det finnas en anledning till att han befinner sig på Grimsta mellan 19-21 en måndagskväll.

Fortfarande inte fått svar av sportchef Jens Andersson på mailet jag skickade, har trots allt bara gått en dryg dag. Jag väntar med spänning...

Jag har som ni kanske sett lagt in lite reklam på bloggen för att tjäna lite småpengar, klicka gärna.

Känns jävligt sjukt att det var ett år sen man firade det så sjukt efterlängtade SM-guldet. Nu jublar man över att ha säkrat Allsvenskt kontrakt. Det svänger snabbt i AIK.

Sjukt osammanhängande och ogivande inlägg så tar och avslutar där, mer imorgon då jag går in på Daniel Tjernströms vara eller icke vara i AIK nästa säsong.


Foto: Magnusneck.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0