Råsundas Gräs

Nästa år, säsongen 2012 är det som de flesta säkert vet sista året på fantastiska Råsunda Fotbollstadion. Det kommer bli ofattbart sorgligt, och det är vår uppgift att göra sista säsongen till en oförglömlig sådan!

Hetsa alla till att köpa årskort!

Det diskuteras en del om förslag på hur vi ska göra för att locka så många som möjligt till Råsunda sista säsongen i denna tråd på AIKForum. Kom gärna med förslag i tråden eller här i kommentarsfältet om du inte är medlem.

Pratas en del om att på allvar återinföra en av de vackraste sångerna som någonsin sjungits på Norra, "Råsundas Gräs" under säsongen 2012.

Hjälp till att sprid budskapet redan nu!

"Råsundas gräs, det växer mot himlen
På Råsundas gräs där spelar vårt lag - AIK
Långt har jag färdats och mycket jag sett
Men på mitt lag ser jag aldrig mig mätt
Stormar har rasat men vinden har vänt
Och den tar mig tillbaka till Råsundas gräs!
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0