Ny design! Walid lämnar.

Hej, ursäkta för att det var ett tag sedan jag skrev, men har haft väldigt mycket just nu och det har inte funnits särskilt mycket att skriva om egentligen.
Kan börja med att skriva att jag fått en ny design av Henrikssongnaget på AIKforum. Jag är riktigt nöjd och tackar ödmjukast! Här är hans youtube-kanal där han har en hel del grymma filmer. Jag gillar den som finns längre ned i detta inlägg bäst.
Återigen, stort tack!

***

Walid Atta lämnade föga förvånande AIK i dagarna. Hans nya klubbadress blev Kroatiska Dinamo Zagreb där han tjänar 40 miljoner på fem och ett halvt år.
Riktigt tråkigt att styrelsen inte besatt kompetens nog i vintras när han ville förlänga och öka lönen med 5000 kronor. Vi hade nog kunnat få uppemot 25 miljoner med tanke på hans prestationer i år om han stått under kontrakt.

***

Detta inlägg blev sjukt kort, kommer med största sannolikhet ett till ikväll.






En av HenrikssonGnaget's många fantastiska filmer!

Kommentarer
Postat av: Henriksson

Kul att du gillade headern! Gillar din blogg också, ska besöka den oftare i framtiden.

2010-11-14 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0